Home / Garantie en Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@benvetti.nl. Dit geeft ons de mogelijkheid op een oplossing te zoeken of een eventuele fout recht te zetten. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Klachten op materiaal wat al in gebruik is worden niet in behandeling genomen.Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels in acht:- Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of kleurnummer.- Verwerk tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.- Plaats geen tegels met een afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.- Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen ('verwerkt = geaccepteerd').- Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking.
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat u altijd recht heeft op een deugdelijk product. Daarnaast gelden op vrijwel al onze artikelen fabrieksgaranties van minimaal 2 jaar.
Het artikel is toegevoegd aan de winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan de offerte
Het artikel is toegevoegd aan het verlanglijstje